Malmö 4H-krets

Alla inlägg den 3 november 2008

Av Almviks 4H - 3 november 2008 17:41

Har fått en del kommentarer för berättelsen om golfbollarna eller "Vem fikar Du med?" som jag kallade den.


För Dig som undrar över vem jag fikar med kan jag avslöja följande:


Varje vecka:

Min nästkusin Marie

Morsan

Mina jobbarkompisar

Någon eller några 4H-are

Åsa (just nu iaf)


Allt för sällan:

Mina vänner

Syrran & mina syskonbarn


Men jag älskar att fika alldeles själv också, finns det något mysigare än att sitta på ett fik med en stor sojalatte & en glassig veckotidning eller en bok?

Det kan vara riktig kvalitetstid med sig själv.


Hur ser din favoritfika ut?


Ps. Dagens ros till Matti som hjälpt 4H att slippa insättningavgiften på banken.

Av Almviks 4H - 3 november 2008 11:24

Den här veckan händer det mycket.


Almvik: Djurskötsel varje eftermiddag, innebandy på tisdag, lazerdome för alla som hjälpte till på Almviksdagen på onsdagen osv.


Oxie: Djurskötsel varje eftermiddag, styrelsemöte i kväll, mat & bak på onsdag, kul med häst & åsna på torsdag osv.


Limhamn: Bollspel & studiecirklarna.


Gislöv: Matlagning på fredag.


Sen händer det givetvis en massa andra kul saker också.



Presentation

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards