Malmö 4H-krets

Direktlänk till inlägg 10 februari 2010

Dagens funderingar

Av Almviks 4H - 10 februari 2010 18:53

Hej,


Just nu känns det som jag inte alls har någon koll på vad som händer i klubbarna, vad ni håller på med för kul aktiviteter osv all min tid går åt papper, papper och möten av olika slag men jag vet ju att det är så här varje år.....


Idag har jag varit hos Almviks revisor Katinka och nu är bokslutet godkänt och klart, Karro har som vanligt bra koll på sina papper. Det var verkligen kul att träffa Katinka, hon har varit aktiv i 4H i många, många år. Många glada minnen men också framtidstankar. 4H är ju en unik organisation med många utvecklingsmöjligheter.


Väl tillbaka på jobb så tryckte vi Oxies vårprogram som dyker ner i Era brevlådor om någon dag. Ibland har man tur, kopieringsmaskinen började inte strula förrän vi skrivit ut sidan med färg.


I morgon ska jag hinna med både Oxie o Almviks 4H-gårdar, de ska bli kul o träffa alla igen, den senaste veckan har jag suttit instängd med alla mina papper.


Kram Annika


Ps. Du har väl inte glömt att betala din medlemsavgift för 2010?



 
 
Ingen bild

Almviks-Karro

10 februari 2010 19:56

Tack, det där värmde, Annika. Man försöker... Men ändå säger man att det skall bli bättre till nästa gång. Mitt mål i år är i allafall att inte blanda kassorna. Det känns som om jag redan har bättre koll på allt nu och är mer ute i god tid. Tack själv för all hjälp, som vanligt ;). Du får Dagens Ros av mig.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Almviks 4H - 16 april 2013 21:55

Vi försöker skriva så mycket som möjligt på bloggen om det har hänt något kul på gården, eller om något spännande ska ske. Vill ni däremot följa vår verksamhet och se bilder lite oftare från gården, kan medlemmar, ideella och andra 4H-tokiga människo...

Av Almviks 4H - 16 april 2013 21:22

Det är mycket på gång nu på gården. Det fixas och donas. Vi rensar ut gamla saker som vi inte behöver. Hemsidan håller på att göras om och kommer snart ut. Många djur har fått ungar och fler är på väg.  Med det fina vädret kommer besökarna, som i s...

Av Almviks 4H - 19 mars 2013 10:53

Påskutflykt Var?         Vellingeblomman och Vanningen i Vellinge När?         Ons 27 mars kl. 9:30 på Almviks 4H, hemma senast 16:30 Kostnad:   20 kr, inkl badinträde och bilfärd Anmälan: senast mån 25 mars, via telefon 040 - 19 00 00 av för...

Av Almviks 4H - 13 mars 2013 21:16

  Spa-helgen i Hörby, började med ett mål pastasallad på Råbyhills vandrarhem. Därefter besökte vi Lågedammsbadet, där vi först fick prova på aromsittning i bastun.     Efter 10 minuters varm och skön doft av ylangylang, som skulle vara lugnan...

Presentation

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards